Weer thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nancy & Marc - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nancy & Marc - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Nancy & Marc

23 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Hallo,

Sinds vorige week zijn we weer "thuis"
Na een leuke week met Willie en Tim rondom Lefkas, Kefelonia en Ithaca hebben we 11 oktober de boot op de kant laten zetten in Preveza. De motorstoring hebben we gelukkig zelf kunnen verhelpen met een nieuwe koelwaterpomp. Daarna de boot winter klaar gemaakt en hij staat nu veilig hoog en droog een half jaar op de kant tussen misschien wel 800 andere jachten op een soort mega parkeerplaats voor boten. Wij zijn in drie dagen terug gereisd naar Nederland met de ferry naar Venetie en door de sneeuw op de Brennerpas.
Gelijk zijn we begonnen met klussen en schilderen aan ons nieuwe plekje in Nijmegen. Als je wil komen kijken, van harte welkom!
We willen iedereen bedanken voor de vele leuke reacties op onze site, heel fijn om zo toch contact met 'thuis' te hebben.
Voor volgend jaar is het plan om de Time Out vanuit Griekenland, via Frankrijk terug naar Nederland te varen. Wij vinden het leuk om etappes met vrienden te varen, dus laat ons weten als je zin en tijd hebt - in de maanden mei, juni en juli.
Groeten Marc & Nancy

• 23 Oktober 2012 - 21:59

Tom En Karin:

WELKOM THUIS en we komen snel op de koffie in Nijmegen. Groetjes

• 23 Oktober 2012 - 22:25

Bdette:

Ik kom gauw langs in Nijmegen en voor volgend jaar reserveer ik graag één of meer keer een plaatsje bij jullie op de boot :-)

• 24 Oktober 2012 - 10:53

Hans Moll:

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn met een (levens)ervaring rijker.
    Ik heb met plezier jullie berichten gelezen. Tot ziens.

• 24 Oktober 2012 - 12:16

Geert En Ria:

Welkom terug in Nederland en thuis in Nijmegen.

Veel plezier met het opknappen van jullie huisje/plekje in Nijmegen.
    Tot ziens.

Geert en Ria.

• 24 Oktober 2012 - 21:58

Astrid:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en vooral zo heerlijk genoten hebben van jullie avontuur. Ik heb het leuk kunnen volgen.

• 10 April 2013 - 10:04

Berchmanianum:

Er ligt post voor Marc en Nancy op houtlaan 4! Waarschijnkijk verkeerd huisnummer. Ophalen?

• 16 April 2013 - 22:05

Karien:

Ik kijk uit naar het eerste verslag!